Philips Fidelio Design collection SoundSphere DesignLine PS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio Design collection SoundSphere DesignLine PS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Florus01 27-05-2014
Toen ik deze speakers zag was ik meteen onder de indruk van het prachtige design. Toen ik de informatie van Philips over deze set las, begreep ik dat het design ook nog eens een doel had en besloot ik de speakers aan te schaffen. Daar heb ik tot op de dag van vandaag nog geen minuut spijt van gehad! Het zijn echt prachtige speakers en ze geven sublieme geluidskwaliteit. Het stereobeeld is perfect, het geluid kom compleet los van de speakers. De speakers geven een rijke, diepe bas maar deze is niet overheersend. Philips heeft naar eigen zeggen 10 jaar gewerkt aan het ontwerp van deze speakers en dat is ze zeker aan te zien én te horen!